sobota, júla 04, 2020

It's okay to not be okay - 3. a 4. časť preložená



Titulky nájdete tu.

Vzhľadom na pozastavenie a zrejme aj celkové zrušenie akihabary budem všetky najnovšie titulky nahrávať na subscene. V prípade záujmu o titulky k už kompletne preloženým seriálom mi pokojne napíšte na mail. Ja si vo všetkom musím urobiť poriadok, keďže niečo mám aj na uložto, a postupne všetko douploadovať. Ďakujem pekne za pochopenie a prajem vám krásne sledovanie. Ja som sa pri týchto dvoch dieloch neskutočne nasmiala. :D

8 komentárov:

  1. Ach, toto čakanie. Chcem pozerať ďalej, to je také super! ���� Neviem sa dočkať ďalšej nádielky. ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, je to poriadne návykové. Neboj, dnes skuknem 5. diel a hneď sa púšťam od prekladu. ;)

      Odstrániť
  2. Děkuji za překlad dalšího dílu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem krásne za preklad, tento seriál za to naozaj stojí :-) Som strašne rada, že na ňom pracuješ. Prajem veľa chuti do ďalšieho prekladu. A čo sa týka akihabary, tak to bol pre mňa celkom šok. Nečakala som to. A ináč, všetci prekladatelia ste skvelý. Držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za povzbudenie. :) Akihabara nám už síce natrvalo odišla, ale my stále ostávame a ideme ďalej. ;)

      Odstrániť
  4. Jéé, další díly :) už dlouho mě žádný seriál tak nechytil, takže děkuju moc za překlad :)

    OdpovedaťOdstrániť